forandring fryder? nej.

Det er ikke det samme mere.. overhoved, du er blevet så anderledes og jeg kan faktisk ikke helt finde ud af hvad jeg synes om det, jeg savner de gamle tider med dig.. Du er begyndt at snakke så grimt til dine bedste venner, du er fraværrende når vi snakker med dig og du ignorere os når vi spørger om noget?Du dropper skolen og gider egenligt slet ik komme hvis du har sovet over dig, så blir ' du bare hjemme, hvad sker der? .Du har ændret dig her på det sidste, meget endda. Og jeg har prøvet at snakke med dig om det, spurgt om der var noget i vejen men du griner bare af mig og tager det ik en skid seriøst? Det der gjorde mig mest sur var du sagde "Luk røven nu Emēle.". Jeg havde mest af alt lyst til at slå dig der. Jeg er så vred på dig.. Men når jeg så ser dig igen stopper min vrede. Og jeg ved ikke helt hvorfor.

Jeg er altid så stor i kæften, når jeg skal belære andre om at sige fra og ikke finde sig i en skid. Men så vender jeg mig om og kigger mig i spejlet. For dét står jo den person der nok finder sig i mest lort. Mig selv. Ynkeligt..


Emēle.

Share this:

CONVERSATION

1 kommentarer:

Emēle. Leveret af Blogger.