Jeg var til middag hos min mormor igår sammen med min mor, onkel, morfar, mormor (ofc) og mine brødre. Vi sad og havde en helt almindelig samtale da min mormor pludeslig gik fra spisetuen for at hente nogle papirer. Hun kom tilbage med en stak papirer med en række tomme felter der skulle udfyldes. Hun sad og fortalte os at når hun dør vil hun gerne donere sin krop til videnskaben. dvs at det så kan få hendes krop når hun er død så de kan eksperimentere med den osv. Hvilket vil betyde der ikke kommer nogle begravelse eller en gravsten ect. Det var virkelig underligt og sidde og snakke om den slags til en middag, og jeg kunne egenligt slet ik ha' det. Min mormor har bare altid været der for mig, og jeg var sammen med hende 2 gange om ugen hele mit liv indtil jeg blev 13 år, jeg sov hos hende fra torsdag til fredag, vi gik altid i svømmehallen sammen, og når jeg var "syg" tog hun mig altid med i tivoli, og jeg har været i sommerhus med dem 4 gange om året. Det var virkelig forfærdelig at sidde og skulle "planlægge" hendes død osv. Men hun skulle ihvertfaldet have underskifter- altså tilladelse af de pårørende som står tilbage - til at det var O.k med os.
Jeg ville egenligt os have det svært med at der ikke var et sted jeg kunne gå hen for at "tale" med hende.. oh god. jeg elsker hende, og sætter pris på hun stadig lever.

Share this:

CONVERSATION

1 kommentarer:

Emēle. Leveret af Blogger.