Lille fredag.

Det er Torsdag i dag, lille fredag, og jeg skal på arbejde. Har brugt det meste af morgenen på at se New Girl og have ondt af mig selv. Intet nyt. Jeg får endelig møvet mig ud af sengen for at gå i bad. Et badeværelse på størrelse med Harry Potter pulterkammer.. Så småt at jeg må bakke ud når jeg er færdig. Men okay, hvad forventer man af en husleje på 2100 kr og 14 kvadratmeter?
I hvert fald, kommer jeg der ud, og jeg finder... en motherfucker husedderkop i badekarret, er i klar over hvor store sådan nogle rent faktisk kan blive? Fuck. Min gag refleks sætter ind da jeg prøvet at skylle den ud, og den bliver siddende. Jeg har apparently ikke fået vasket alt shampoo og hårkur væk fra bunden af badet så det er godt sticky. Jeg skruer op får en endnu hårdere stråle og den falder fra hinanden. adadadadadadadadaddad!! Til gengæld har jeg været meget tidspresset og jeg har aldrig taget så hurtigt et bad. Mest fordi jeg var semi bange for at nogle af edderkoppens legeme skulle komme op igen.
I så fald, er jeg ude, levende og fri for edderkopper. Og nu sidder jeg i min seng, og er ved at blive hysterisk over nettet der bliver ved med at hoppe af. 
Kan ikke rigtigt overskue at skulle på arbejde. Vi er kun to på arbejde af gangen, og ham jeg skal være sammen med i dag, kom jeg til at være sammen med første gang jeg mødte mine nye kollegaer her i Februar. Det er godt klaret, sådan - flot. Og det er som der stadig er en smule akavet stemning mellem os fordi vi netop aldrig har snakket om det. Når vi så arbejder sammen er det altså 7 timer hvor han "kommer til" at strejfe mit bryst, eller et klap i røven hist og her, og hans viiiiirkelig dårlige flirte skills haha.
Og nåår ja, så har han også en kæreste. Det er lidt min forbandelse. Vær gang jeg score, er personen 100 % aldrig nogensinde single

Efter arbejde skal jeg ned og have en lille øl, og så håber jeg på at min ex-fyr/flirt/whatever er der nede. Vi kunne jo kalde ham Hjorten.. Jeg har havnet i det forfærdelige stadie, hvor jeg gerne vil støde ind i ham. Og så alligevel ikke.

Emēle.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentarer:

Send en kommentar

Emēle. Leveret af Blogger.