Igår havde jeg et kæmpe skænderi med min SF ... Igen. jeg kan ik holde ham ud, han er forfærdelig og et dumt svin. Dette indlæg er egenligt ik bare sådan et "bohoo, ha' ondt af mig mennesker, jeg er depressiv og mine forældre er dumme" agtig. Nej nej, men han er skod dum i hoved. virkelig.
Jeg kan ik lige finde ud af hvordan jeg skal starte med at fortælle om det. Men vi kom i hvertfald op og skændes grunden har jeg ik' så meget lyst til at fortælle lige nu. Men han provokere mig rigtig meget og jeg blir self. sur og vi står nede i stuen og råber grimme ting til hinanden. Også går op på mit værelse og han begynder at tage fat i mig og råbe af mig osv. jeg blir vred råber tilbage og vi skændes uafbrudt med gæsterne siddende nede under lyttende med til skænderiet.. Ingen reagere på det. Jeg blir vred og går over til Emily. Det første der sker når jeg træder ind af døren hos dem er hendes mor der omfavner mig og trøster mig og holder mig tæt ind til sig mens jeg græder. Vi sætter os ind i stuen og sidder og snakker, og så giver hun mig nøglen til deres lejlighed, så jeg kan gå der hjem når det hele bliver for meget derhjemme med SF der altid skal provokere mig og påpege mine fejl osv. Det betyder virkelig meget for mig at jeg har fået nøglen til deres hjem.
For mig er det mit andet hjem. har kendt dem hele liver så de betyder rigtig meget for mig.
I aften skal jeg snakke med SF om hele episoden og hvorfor vores "forhold" er blevet så slemt her det sidste år. nej hvor jeg dog glæder mig..
FML.



Emēle

Share this:

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. ej hvor er det flot gjort af luise!
    dejligt du har den anden familie at tage hen til når tingene ikke går som det skal i hjemmet... husk at du også altid er velkommen til at ringe eller komme forbi smukke pige! im here for you. <3

    SvarSlet

Emēle. Leveret af Blogger.