Tattoo.

Når jeg blir 17 eller 18 år skal jeg tatoveres. Har allerde bestemt mig for hvilken jeg skal have. Det er ikke bare en 'fase' tatovering. Men noget jeg har tænkt over i et par år snart. Det er muligt jeg kommer til at fortryde den når jeg blir gammel, men fordi den symbolisere noget jeg har gået i gennem og som betyder virkelig meget for mig, tror jeg at jeg vil ha' et helt andet syn på det.
For mig betyder svalerne uafhængighed, ligesom når fuglen flyver fra reden, betyder det at den er klar til at leve sit eget liv, det bedstemer selv hvilke veje i livet den vil tage, hvor den vil flyve hen og hvad den vil med livet. Ligesom mig når jeg blir 18 år, der er det min tur til at flyve fra reden og selv starte mit liv op fra bunden af. Ingen der skal bedstemme hvad jeg skal. frihed.
- jeg skal have 3 svaler på min ryg i højre side ved skulderen så de er klar til at flyve ud over kanten og ud i livet.


Emēle.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentarer:

Send en kommentar

Emēle. Leveret af Blogger.