Det smukke ved Danmark.

Det smukke ved Danmark er sommeren. De milde somre, hvor alting føles meget bedre. Det får mig til at føle mig lykkelig. Blomsternes duft, biernes brummen, bølgernes brus ved stranden. Sommeren i Danmark er noget meget specielt. Nogle gange ligger jeg mig udenfor og bare nyder vejret. Tager en dyb indånding og føler solens stråler varme min hud, bare mens jeg ligger på græsset.
Men imens jeg ligger og soler mig på det ny slået græs og høre fuglenes kvidren, er der folk der dør ude i verden.  Der er krig, folk sulter og har ikke nogle steder at bo, der er naturkatastrofer. Når jeg tænker på de slags ting får jeg det dårligt med mig selv. Jeg føler jeg tar’ en masse ting forgivet og ikke sætter pris på det jeg har. Jeg bruger penge på så mange ligegyldige ting, hvor f eks et barn i  Somalia eller en familie nede i Thailand ville sætte pris på. Mere end jeg gør..



Share this:

CONVERSATION

0 kommentarer:

Send en kommentar

Emēle. Leveret af Blogger.