Efterskole.

Selvom det regner, og vejret er rigtig gråt og kedeligt, hygger vi os stadig rigtig rigtig meget!

Smil, latter, mennesker, hvid, blå, rød, regler, regn, bålaften, fællesskab, værelse 25, søen, musik, lærdom,, kæreste, nye omgivelser, sjov,, stilletime, regn, kontaktgruppe, venner, kælenavne, fødselsdag, facebook, slik, gåture, kulde, film, kærlighed, lykke.

En hel masse stikord som beskriver mine seneste dage på Efterskolen rigtig godt. Jeg elsker at være her, og alle folk er helt fantastiske. Her er så mange forskellige typer (alle mega søde). Jeg græder af grin næsten hver dag, og der er altid nogen, til at få mig til at smile. Jeg har allerede mødt mange søde mennesker, og folk som jeg mødte for 2 uger siden, føles nu meget tættere, end de nok havde gjort hvis jeg bare havde mødt dem derhjemme på Amager. 
Jeg vil prøve at blogge så ofte og så godt som jeg kan, egenligt mest for min egen skyld, fordi jeg elsker af kigge tilbage på sådan noget og det er rart af få alt ud af hoved og ned på papir. 


Emēle.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentarer:

Send en kommentar

Emēle. Leveret af Blogger.