Hellere have styr på lortet..




.. End lort på styret som jeg har lige nu. Jeg kan ikke kontrollere end skid lige nu! Hvem fanden har givet mig lov til flytte hjemmefra og klare mig selv? Det kan jeg jo ikke finde ud af.. Jeg er en presset kvinde! 
Økonomien sejler - dog fik jeg i dag lavet en afdrags-aftale med Inkasso (en dag for sent heh)
Mit fitnesskort ligger gemt godt væk et sted på mit værelse, hvilket resultere fortsat øget væk (ja.. jeg er simpelthen for doven til at gøre noget).. Håber der er fyrer der kan lide en pige med lidt ekstra på siderne ;-)
En ikke eksisterende døgnrytme, i dag vågnede jeg klokken 14, fordi der ikke er nogle til at stoppe mig når jeg sover eller hive mig ud af sengen.. Men okay, jeg kom sent i seng! Ente med at dele en flaskevin med en god ven mens vi sad i roskildes gader i den silende regn.. Men ja ingen sans for planlægning.
Udover alt dette har jeg været syg i snart 5 uger?
Det er så wack..  EKSTREM forkølelse, nedsat hørelse og klammo slimo hoste.

Basically bruger jeg min tid på at ligge i min seng, se alverdens serier og spille fucking Paradise Bay som svarer til Hayday(hvis nogle skulle have spillet det, så ved i hvor addicting der er.

Og drikke lidt for mange øl lidt for ofte. 

U get it. Jeg er ikke meget vær fortiden haha.

Emēle.


Share this:

CONVERSATION

0 kommentarer:

Send en kommentar

Emēle. Leveret af Blogger.