Vi prøver igen.

Jeg er tilbage. Jeg giver det sgu lige en chance til, altså det der med at have en blog ik'. Ikke fordi det skal handle om noget specifikt, det bliver nok mest bare om mig og (because, why not). Jeg skriver i forvejen Dagbog - i know, det lyder super kikset, men det gør jeg altså, og det kan altså være rart at komme ud med ting og skrive det ned og få det ud af hovedet. Men det ender desværre tit ud i en skrivekrampe og at jeg prøvet at færdiggøre det jeg skriver så hurtigt som muligt - min håndskrift er heller ikke noget kønt syn - så nu bliver det sgu herinde det foregår.. Måske. Jeg vil gerne prøve  i hvert faldet. :)
- Men bær over med mig, jeg staver ikke særlig godt, og grammatik er ikke noget jeg går op i.(eller.. jeg kan faktisk ikke rigtigt finde ud af det) Så mangel på nutids - r støder i nok på en gang eller to.
Jeg er student, 20 år gammel, født i Helsingør, opvokset på Amager - og nu bosat i Roskilde. Jeg flyttede hjemme fra 2 måneder efter jeg blev 19 år gammel, og det har været den største omvæltning i mit liv - NOGENSINDE! Og for at være helt ærligt tror jeg altså ikke jeg var helt klar til det. Jeg savner stadig min mor. hver dag.
Mine forældre er skilt, min far bor i Helsingør med hans kræftsyge kone i et fredet område. Ham snakker jeg ikke særlig meget med. 
Man siger altid at 20 års alderen er den bedste. Men her sidder jeg, hos min mor, FULDSTÆNDIG magtesløs på Amager. som jeg ikke har råd til at besøge, fordi jeg ingen penge har.
Endnu værre er jeg oveni det skylder penge til Fitness World (...Hvornår var jeg sidst deroppe?), og nårh ja, ej at forglemme er modtager jeg rykkere fra Inkasso. Og jeg prøver egentligt bare at sparer sammen til at komme ud og rejse. As if.. Udover min økonomiske krisesituation er jeg også blevet dumped, smidt ud, krøllet sammen og glemt af en dreng. 

Dette er kun begyndelsen på mit eller kaotiske liv. Enjoy.

Share this:

, , , , , , , , , ,

CONVERSATION

0 kommentarer:

Send en kommentar

Emēle. Leveret af Blogger.