Vinter.♥

Synes jeg begynder at gå en kold og deprimeret tid i møde. vinteren er min absolut hade måned.. det koldt, det sner og det blæser og man kan slet ikk komme hjem fra skolen uden at blive overfaldet med sne.. det er på ingen måde sjovt. Jeg er træt af at hver morgen når jeg vågner vinden trækker op igennem mit gulv, at jeg kan høre vinden suse uden foran mit vindue og når jeg endelig for hevet mig selv ud af sengen jeg så stille mig over og kigger ud af vinduet at sneen daler stille ned fra den mørke himmel. stop det nu.
Samtidig med det ultra nedern vejr går jeg rundt med uvisheden om os inden i. Det piner mig jeg ik ved hvor vi står, hvor jeg har dig, er du min? 
på en måde ville jeg ønske jeg kunne cutte alt kontakten til dig, ALDRIG tænke på dig igen. tage på efterskole uden nogle bekymringer. Så kunne du stå tilbage med en tom følelse og tænke "wauw, hun holdte virkelig af mig" og måske skulle du droppe din flirte ting med ALLE piger, kom igen .. 

jesus.. det ville være cool. BUM!! - så fik du lige den og tænkte lidt over.. en råd fra mig til alle jer derude.. men jeg elsker dig, og det vil jeg nok gøre et stykke tid endnu forhåbenligt, jeg håber bare du tager dig lidt sammen nu, og vi kunne gå tilbage til sådan det var før . (:


Emēle.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentarer:

Send en kommentar

Emēle. Leveret af Blogger.