indre tanker.

Bruno Mars - Grenade blir spillet meget i Itunes fortiden, sangen får en masse underlige følelser frem i mig, her er et lille stykke af dem. 9. klasse nu, efterskole næste år på Osted Fri og Efterskole.. Det bare passer på ingen måde ind i mit liv her fortiden, hvilket er ret trist fordi jeg har ventet så længe på det og nu hvor jeg har dig så skal jeg på efterskole, hvad sker det så med os? men går det nu også så godt mellem os. Jeg kan ik' finde ud af hvor vi står. Vær gang jeg nævner ordet 'kærlighed' eller ... så stikker du halen mellem benene og hvad ska' jeg bruge det til. jeg vil ha' det skal blive serøst mellem os.. mere end vores hemmelighed er. meget mere end det. jeg elsker dig. Fortæl mig hvad der skal ske med os?
Femten,Forvirret og Håbløs forelsket.
velkommen til mit univers.(:

Emēle.

Share this:

CONVERSATION

0 kommentarer:

Send en kommentar

Emēle. Leveret af Blogger.